The New York Times reklamuje medyczną marihuanę

Leafly to portal, który nawołuje do świadomego spożywania medycznej marihuany głównie w pismach skierowanych do lekarzy i pacjentów. W sierpniu 2014 roku w niedzielnym wydaniu The New York Times pojawiła się pierwsza w historii reklama z medyczną marihuaną, opublikowana właśnie przez Leafly.

Reklama ta opisuje łagodzące działanie marihuany na objawy takich schorzeń jak stwardnienie rozsiane oraz chorób nowotworowych, i widnieje pod hasłem: „Just Say Know”. Nie wiadomo ile Leafly zapłaciło za reklamę, ale wiemy, że The New York Times reklamy w takim formacie wycenia na około 200.000 dolarów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.


Copyright © GrowEnter.pl - Portal GrowEnter to strona o tematyce marihuany thc, potocznie zwanej trawką i konopi cbd.